Despre magazin
Compania ALO lucrează după modelul unui sistem de management american. Acest sistem oferă posibilitatea de a gestiona în mod transparent atât procesele operaţionale, cât si acele de dezvoltare ale afacerii.
Permite îndeplinirea controlului strategiilor de dezvoltare într-un mod foarte simplu atât zilnic, cât şi pentru o perioadă mai lungă. Oferă instrumente pentru elaborarea strategiei şi planificării. Datorită acestui fapt, fiecare angajat îşî înţelege sarcinile funcţionale şi ştie sigur ce are de făcut pentru a obţine rezultate şi a atinge scopurile propuse şi anume:
• Coordonarea sarcinilor cu superiorul său pentru a stabili din timp priorităţile în acţiuni
• Finanţarea – planificarea repartizării finanţelor necesare pentru dezvoltarea eficientă a lucrului
• Comunicarea scrisă si verbală la un nivel profesionist atât în organizaţie, cât şi în afara ei
• Promovarea şi vânzarea calificată a bunurilor şi serviciilor companiei
Informații
Livrare
Metoda de livrare
Serviciu de curierat